+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

TOMÀQUET DE BRANCA AMB MOZZARELLA I ALFÀBREGA

26/02/2020 | Actualitat

El tomàquet de branca amb mozzarella i alfàbrega és un dels plats per excel·lència que recorda l’estiu. Això és així perquè la combinació dels tres ingredients fa que quedi un regust fresc a la boca. El tomàquet es caracteritza per l’escassa aportació calòrica a causa del fet que el major component que té és l’aigua. Entre els efectes saludables trobem l’efecte antihipertensiu, efecte antiagregant plaquetari i, també, és antioxidant. Es pot cuinar de diverses maneres i, per tant, el fa més ric. Es recomana el seu consum, durant l’època estival. En concret el tomàquet de branca tonifica l’estómac, depura el sistema circulatori, estimula la digestió i protegeix la pell dels rajos solars.

Altres notícies d'actualitat

13
jul. 2026

TOMÀQUET de PENJAR

En aquest temps, s’enfila el «TOMÀQUET de PENJAR», perquè és mantingui durant el any, per assoborir un «BON PA AMB TOMÀQUET». Tradició molt catalana !!

11
gen. 2023

PASTANAGA MANAT

La senzillesa d’una decoració!

12
jul. 2022

LLIMES

Junt amb la llimona és una de les fruites de menor valo calóric.Cal tenir en compte  que no es consumeixen com a fruita fresca sinó per la seva pell i el seu suc.Destaca el alt contingut en vitamina C,àcid cítric i potasi.

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web