De vegades la vida, et dóne roses i d’altres et dóna espinas.Avui fa 25 anys que en GERARD ens va deixar, i per aquest motiu els seus amics i família, hem volgut recordar-lo. ♥️A petició d’els amics, el ajuntament de Llambilles li ha otorgat ” El recó de l’amistat”, a l’antiga estació, on ells compartien els seus moments de joventut, cosa que la família agraïm profundament.
Són una barreja de fulles i microbrots que fa que el menjar-lo esclatin diferents sabors i textures al paladar. En pots trobar de picants, altres suaus i també amb florals. Val la pena descobrir-los !!!
A “NUFRUIT” estem preparant els REGALS DE NADAL, perquè són “LA DIFERÈNCIA”. Si tu vols ser diferent i sorprendre amb bon gust i qualitat a web de Nufruit ho trobaràs.
Temps de bolets avui “CEPS”Uns dels més preuats i que donen més opcions a la gastronomia.Els podem consumir crusos, amb un bon carpaccio, secs, guisats i donen un aroma i una textura extraordinària el plat.