Sabeu que podeu fer compostatge a casa vostre, al balcó o al jardí, mitjançant el compostatge casolà de fruites i verdures, aixì com d’altres aliments, les restes vegetals, podem aconseguir transformar les deixalles orgàniques en adob per a la terra. D’aquesta manera reduïm els residus que van als circuits convencionals de recollida i tractament. Aquesta és la manera més eficient i ecològica de reciclar les restes orgàniques, que suposen un 40% del pes total de la brossa domèstica. I sense sortir de casa.
Són una barreja de fulles i microbrots que fa que el menjar-lo esclatin diferents sabors i textures al paladar. En pots trobar de picants, altres suaus i també amb florals. Val la pena descobrir-los !!!
Boníssima qualitat del «TOMÀQUET ROSA». Molta polpa, és dolç de paladar, ideal tant per amanides o qualsevol aplicació a la cuina.
Així es col·loquen els «TOMÀQUETS de PENJAR» a pagès perquè es conservin !!