Un bon detall d’un bon amic i el ser aprofitar molt bé !! Carpaccio de “CEPS” amb RÚCULA I PARMESÀ !!
Malgrat el fred que fa………….algun “PÈSOL”fresc podem menjar !!!!
La CARXOFA LILA de proximitat en tot el seu esplendor!
“POMA GOLDEN” de l’ EMPORDÀ, amb una bona maduració per la seva exposició al sol !!