+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

AMANIDA DE TOMAQUET I CEBA DE FIGUERES

07/08/2019 | Actualitat

Preparació: Peleu les cebes i emboliqueu-les en un drap. Aixafeu-les a cops de puny o amb la ma de morter fins que la ceba quedi ben esberlada, però no xafada, que treu tot el suc.Renteu-la bé amb aigua i un raig de vinagre,  escorreu-la i repetiu l’operació amb totes les cebes.Poseu-les al plat, afegiu la col confitada ben escorreguda, els tomàquets nets i tallats a talls, les olives i amaniu amb un pols de sal i un bon raig d’oli.

 

Altres notícies d'actualitat

17
jul. 2023

NIL HA VISITAT MERCAGIRONA

En NIL net de la CEO de NUFRUIT ha vingut a Mercagirona a veure’ns i ha aprofitat per saludar al magatzem de PASCUAL VIDAL i en Ramón l’obsequiat amb menjar per els conills!!!

21
maig 2021

STEAK TARTAR DE MANGO

Seguim donant receptes senzilles bones i saludables!! STEAK TÀRTAR de “MANGO, ALVOCAT, SALMO i RÙCULA” Fàcil de fer i molt saludable.

03
març 2021

MORES I MADUIXES

Avui suggerim “MORES i MADUIXES” amb MENTA. Es una bona combinació !! Els beneficis de les mores per a la nostra salut inclouen una millora del sistema digestiu i la salut de el nostre cor i el enfortiment de les defenses immunitàries

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web