”ALBERGÍNIA BLANCA”, de gust molt suau i carnosa, més fina de menjar que la negra.
El temps a refrescat i és un bon moment per consumir “CARABASSES”.
Un bon acompanyament per aquestes FESTES NADALENCAS!
La nova i sorprenent hortalissa per menjar fresca o cuinada.pots escullir! Es de tres colors diferents: verd clar,groc i verd fosc.