+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

MADUIXES AMB LA SEVA FLOR

05/03/2020 | Actualitat

La maduixa és una fruita de primavera i estiu. Es pot menjar a qualsevol hora del dia i es pot cuinar de diverses maneres com per exemple es pot fer melmelada. Sense dubte és la fruita més adorada per la seva dolçor. Els seus beneficis són variats: ajuden a tenir la boca més sana, prevenir o millorar casos d’anèmia i regular la hipertensió.

Altres notícies d'actualitat

29
oct. 2021

TEMPORADA DE MONIATOS

És un ingredient que de vegades es fa servir en l’elaboració dels panellets. També es menja sol, endolcit amb sucre i canyella o com a acompanyament de plats salats.

08
set. 2021

ROSSINYOLS

Ja podem gaudir d’uns extreordinaris “ROSSINYOLS”.

28
des. 2017

GAIREBÉ HEM ACABAT L’ANY!!

Ha passat molt depresa. S’acosta el 2018. A NUFRUIT ja tenim preparades els raïms. I volem aprofitar aquest moment per desitjar a tots els nostres clients i amics,un nou any ple de pau,amor,llibertat i salut.

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web