El calçot és cadascun dels brots d’una ceba blanca que ha estat replantada. Aquests brots, a mesura que van creixent, es van “calçant” (d’aquí l’origen de la paraula), que vol dir que es tapen els costats de terra per blanquejar-ne la base, que és la part comestible. Això provoca que la part enterrada sigui molt tendra i d’un gust i dolçor característica. La seva temporada s’inicia el novembre i s’allarga fins a la primavera.

L’equip de NUFRUIT SL vol desitjant-vos unes BONES FIRES i FESTA de SANT NARCÍS !!!
Sempre donem suport als ESPORTS, els VALORS i les PERSONES.Una vegada més hem col·laborat amb un aconteixement esportiu, la final de RUGBY WORLD CUP 2023.
Les “CLEMENTINES”, a pessar del temporal DANA que ha malmès molta producció, és un producte de plena temporada. Les seves qualitats son molt beneficioses, aporta vitaminaC, vitaminaB2, vitaminaD, ferro, calci i magnesi , a més és una fruita híbrida que no té pinyol i molt fàcil de perlar.