El calçot és cadascun dels brots d’una ceba blanca que ha estat replantada. Aquests brots, a mesura que van creixent, es van “calçant” (d’aquí l’origen de la paraula), que vol dir que es tapen els costats de terra per blanquejar-ne la base, que és la part comestible. Això provoca que la part enterrada sigui molt tendra i d’un gust i dolçor característica. La seva temporada s’inicia el novembre i s’allarga fins a la primavera.

Millor SABOR 2019. Ric amb vitamina C i B6. El tomàquet és una fruita-hortalissa que no convé guardar a la nevera ja que perd textura, sabor i suculència. Consistent i de molt bon gust !!!
Cap de setmana de BOLETS, aquí teniu uns “CEPS” Impresionants !!🍄🟫
Avui a la ciutat de Girona, tenim el privilegi de inaguarar el FÒRUM GASTRONÒMIC, tot un emblema de la gastronòmica a la nostre cuutat; podem gaudir de la innovació gastronòmica; la irrupció de les noves tendències, i el retorn a la CUINA CLÀSICA.