+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

COMENÇA LA TEMPORADA DE CALÇOTS!

22/11/2019 | Actualitat

El calçot és cadascun dels brots d’una ceba blanca que ha estat replantada. Aquests brots, a mesura que van creixent, es van “calçant” (d’aquí l’origen de la paraula), que vol dir que es tapen els costats de terra per blanquejar-ne la base, que és la part comestible. Això provoca que la part enterrada sigui molt tendra i d’un gust i dolçor característica. La seva temporada s’inicia el novembre i s’allarga fins a la primavera.

Altres notícies d'actualitat

25
març 2024

PÈSSOLS

Entrem a la Setmana Santa i els “PÈSSOLS” de proximitat estan en un moment òptim a pesar de la sequera que estem patint !!

30
juny 2018

ALBERCOCS

Temps de calor.Extraordinaris “ALBERCOCS”.

18
maig 2023

SÍNDRIA

Ha començat la temporada de la bona”SÍNDRIA”.Baixa en calories per el seu alt contingut d’aigua, per això es una fruita molt refrescant en temporada de calor.

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web