+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

COMENÇA LA TEMPORADA DE CALÇOTS!

22/11/2019 | Actualitat

El calçot és cadascun dels brots d’una ceba blanca que ha estat replantada. Aquests brots, a mesura que van creixent, es van “calçant” (d’aquí l’origen de la paraula), que vol dir que es tapen els costats de terra per blanquejar-ne la base, que és la part comestible. Això provoca que la part enterrada sigui molt tendra i d’un gust i dolçor característica. La seva temporada s’inicia el novembre i s’allarga fins a la primavera.

Altres notícies d'actualitat

01
abr. 2021

AMANIDA

Amanida d’alvocats,maduixes i espinacs!!  

22
maig 2023

MELÓ CANTALOUP

El seu tamany es aproximadament de 0,500 gr, per tant es un tamany petit.La seva polpa és de color taronja, molt dolç i aromàtic. La seva composició nutricional es de 90% es aigua 8% proteïnes i 0,2% grassa. Ric em vitamina C i A.

14
abr. 2020

Micromezclum, la creativitat als vostres plats

El micromezclum és una combinació idònia per amanides i altres plats, de colors i formes diferents que ajuden a fer presentacions dels nostres plats molt creatives.  

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web