Girona es prepara per Temps de Flors. Aquí teniu el cartell de l’edició d’enguany.El cartell guanyador és obra de l’estudiant de batxillerat artístic Pep Gelis i Blanco, de 18 anys. Segons ha explicat, es tracta d’una paleta de colors amb colors intensos on la pigmentació genera diferents flors.La 62a edició de Temps de Flors, se celebrarà del 13 al 21 de maig.
Temps de bolets avui “CEPS”Uns dels més preuats i que donen més opcions a la gastronomia.Els podem consumir crusos, amb un bon carpaccio, secs, guisats i donen un aroma i una textura extraordinària el plat.
Temps de “FRUITS VERMELLS”.Aranyons , cireres , gers, mores etc..Els fruits vermells destaquen per el alt contingut de substàncies no nutritives beneficioses per a la salud, també substàncies nutritives, que els fa aliments funcionals.
Estem en plena temporada!