La “SÍNDRIA” una molt bona fruita per combatre la calor !!! Aquesta fruita de textura aquosa, porosa i molt sucosa és refrescant i té un deliciós gust dolç. Es tracta de la fruita que té més aigua (un 93%).
Des de NUFRUIT us desitgem un feliç Sant Esteve!
El plaer de menjar unes bones “CIRERES”!
“MADUIXES” de montanya. Un bon moment per assaborir-les !!