+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

PRODUCTES DE PROXIMITAT

17/01/2026 | Actualitat

Apostem per els productes de proximitat, les nostres terres, km0; pagesos, agricultors, ramaders.

Altres notícies d'actualitat

12
juny 2025

MARXA NARINANT

Aquest cap de setmana se celebra la 2a “MARXA NARINANT” a Llambilles, marxa solidària per l’ONCOTRAIL 2025.NUFRUIT sempre col·laborant amb l’esport, valors i persones.Animeu-vos a participar !!!

16
set. 2024

FIGUES COLL DAMA

Temps de “FIGUES COLL DAMA” la varietat més preuada.A més dels seus nutrients, les FIGUES també tenen una sèrie de propietats que les fan encara més voluoses per a la salut, antiinflamatòries, laxants,antioxidants,aporten vitamines B6, C, potassi, calci etc….També son molt agraïdes culináriament, tant amb amanides, com en carpaccio, receptes cuinades i amb postres.

18
jul. 2019

BRÒQUILS TRICOLORS!

Es tracta d’una verdura de la família de les cols molt rica en fibra, baixa en calories i amb una gran quantitat de vitamines, minerals, antioxidants i principis actius anticancerígens. Considerada una de les hortalisses que conté més quantitat de nutrients per unitat de producte comestible; d’aquí ve que l’anomenem superaliment.

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web