+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

OU DE REIG

09/09/2024 | Actualitat

Tot caminant per les Gavarres vaig tindre una gran sorpresa, trobar aquest “OU DE REIG”.Aquestes últimes pluges han estat beneficioses.

Altres notícies d'actualitat

12
gen. 2022

MADUIXES

Tot i estar al’hivern podem gaudir d’unes extraordinàries MADUIXES.Es caracteritzen per el contingut en vitamina C. A més,afavorix l’absorció del ferro dels aliments i reforça el sistema immunologic.Cal destacar també el seu contingut en àcid fòlic i potassi.

13
juny 2021

FRUITS VERMELLS

Temps de “FRUITS VERMELLS”.Aranyons , cireres , gers, mores etc..Els fruits vermells destaquen per el alt contingut de substàncies no nutritives beneficioses per a la salud, també substàncies nutritives, que els fa aliments funcionals.

30
gen. 2025

MICROMEZCLUM

Són una barreja de fulles i microbrots que fa que el menjar-lo esclatin diferents sabors i textures al paladar. En pots trobar de picants, altres suaus i també amb florals. Val la pena descobrir-los !!!

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web