+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

NUFRUIT A LA TRAMUN 2024

13/10/2024 | Actualitat

NUFRUIT amb els valors del esport,col.labora un any més a LA TRAMUN!

Altres notícies d'actualitat

28
oct. 2025

CARXOFA

Hem comensat la temporada de la “CARXOFA”.La carxofa és un aliment ric en fibra i que aporta poques calories. Conté calci i fòsfor, a més de vitamines B1, C,B3,B5 i B6. És una bona depuradora per el nostre organisme.  

15
jul. 2020

Nufruit distribuïdors de Can Garús

Can Garús es dedica a l’agricultura moderna. L’any 2002 es van especialitzar a conrear hortalisses pel sector gurmet. Van ser els primers a oferir tota mena de micro verdures, micro brots, herbes, fulles i flors. Des de Nufruit som distribuïdors per Girona dels micros sabors i les macros experiències que ofereixen Can Garús.

24
des. 2022

BON NADAL I FELIÇ 2023!

Cada any les festes són una excusa per retrobar-nos i celebrar més que mai amb qui estimen,família,amics,col.laboradors… És per aquesta raó que volem compartir una mica de la nostra il.lusió i bons desitjos per aquestes festes i per l’any que s’acosta.  

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web