+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

EL NOU CURS ESCOLAR I LA FRUITA

04/09/2017 | Actualitat

El curs escolar està a punt de començar.Els nens també gaudeixen de la “FRUITA”.Desde de NUFRUIT donem suport al consum de fruites i verdures de proximitat a les escoles,com part de l’educació i formació.Ells son els futur !

Altres notícies d'actualitat

18
jul. 2024

EL MILLOR MELÓ DE EL MÓN

18 QUIRATS és el millor “MELÓ” del món !!!

31
ag. 2022

LA LLIMA

És una espècie de cítric de fruit petit,que és groga quan madura però comercialment es recull quan és verde.es molt àcida i té la seva pell molt bon aroma,molt utilitzada per a refrescos,combinats i bé integrada en la cuina.

12
gen. 2022

MADUIXES

Tot i estar al’hivern podem gaudir d’unes extraordinàries MADUIXES.Es caracteritzen per el contingut en vitamina C. A més,afavorix l’absorció del ferro dels aliments i reforça el sistema immunologic.Cal destacar també el seu contingut en àcid fòlic i potassi.

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web