Després d’uns dies de vacances,LA FRUITERIA torna a estar al vostre servei i com sempre bons productes,qualitat,producte de proximitat i màxima atenció al client.Aixó fa que marquem “LA DIFERÈNCIA”!
Ha arribat la primavera i els “CIRERERS”, ja son florits!!
Per donar un toc diferent els nostres plats.
Temporada de bolets. Quint goix trobar un “OU DE REIG”.