+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

FIGUES de MORO

05/06/2023 | Actualitat

“FIGUES de MORO” en plena floració en el cor d’el EMPORDÀ !!!

Altres notícies d'actualitat

29
abr. 2020

Préssecs, nespres, abricocs,… comencen a arribar les fruites del bon temps

Les fruites i verdures són saludables els 12 mesos de l’any, però les temperatures de la primavera ens porten fruites que fan molt de bé a la nostra dieta, són fresques, nutritives i alimenten. Arriben les cireres, els nespres, les maduixes, els abricocs, els préssecs…els nostres plats s’omplen de colors.

08
març 2023

REMOLATXA

Conté vitamines,ferro,iode i proteïnes.Restableix i millore el rendiment del fetge i el funcionament del procés digestiu!

18
gen. 2022

TARONJA NAVEL XOCOLATA

És una novetat en taronja Navel amb gust a xocolata ,sabor més dolç menys àcida.L’origen es un productor de CÌTRICS que va descobrir en el seu hort unes taronjes de color marró.Després d’analitzar i veure que eren de una qualitat  excelent,va decidir desenvolupar  mitjançant injert una nova varietat anomenada NAVEL XOCOLATA.

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web