+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit
fruta verdura mercagirona

Consumim poca fruita

29/05/2017 | Actualitat

Es consumeix poca fruita. Els productors de l’estat i d’uns altres 14 països europeus han llançat la campanya “Suc de fruita, seriosament”, que té per objectiu equilibrar el debat entorn del suc de fruita i transmetre els beneficis d’aquest producte consumit amb moderació, com a part d’una dieta saludable i equilibrada. Noms és consumeixen el 58,3 % de la quantitat recomanada de fruites i verdures segons la professora del màster en Nutrició i Salut de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), la doctora Anna Bach-Faig, que aconsella prendre sucs naturals per assolir les cinc racions diàries que són saludables.´Més informació en aquest enllaç https://www.segre.com/noticies/agricultura/2017/03/04/nomes_consumim_58_la_racio_fruita_verdura_recomanada_13509_1114.html

 

Altres notícies d'actualitat

21
febr. 2023

MADUIXES

Tenim unes molt bones “MADUIXES”!

20
oct. 2021

POMA FUJI

Temporada de recullida de la Poma FUJI a les nostres contrades.Dolors Nuñez Roura,Co-founder i CEO de NUFRUIT,enseyant al meu net.

19
nov. 2018

CLEMENTINES

Estem en plena temporada de “CLEMENTINES”.La clementina és el fruit del clementiner, un arbre híbrid. És un híbrid estèril que no té pinyols i que es caracteritza per la seva pell prima i el seu gust agredolç.

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web