Un bon combinat per per el bon funcionament de les cèl.lules defensives,per l’aportació de vitamina C i el GINGEBRE per desfer les flegmes, de manera que neteja l’arbre respiratori i alleuja els símptomes de la congestió!
Romaní florit!! El romer posseeix en les seves fulles glàndules que contenen olis essencials que li confereixen una fragant, fresca i forta olor, sobretot quan es trituren les seves fulles. És un condiment tradicional de la cuina mediterrània.
Temps de “FRUITS VERMELLS”.Aranyons , cireres , gers, mores etc..Els fruits vermells destaquen per el alt contingut de substàncies no nutritives beneficioses per a la salud, també substàncies nutritives, que els fa aliments funcionals.
Aquesta baina de color verd es una font de Vitamina C,un antioxidant molt ùtil per els refredats.També es un bon ingredient per la gastronomia.