La pitaya, és una fruita originària de Centre Amèrica. També coneguda com la fruita del drac. Ovalada, unes poques espines per fora, hi han diferents varietats, la groga per fora i polpa blanca amb llavors per dins, vermella per fora i polpa blanca o polpa vermella amb llavors per dins. És aromàtica, amb un sabor dolç i agradable.
Conté antioxidants, mucílags, àcid ascòrbic, fenols. És rica en vitamina C, també conté vitamines de el grup B, minerals com calci, fòsfor, ferro, i té molta en aigua i posseeix proteïna vegetal i fibra soluble.
Les fruites tropicals viuen en un clima quqe fa que creixin fruites molt riques en sabor i amb alts beneficis per a la salut pel seu alt contingut en vitamina A, C i E, i riques en calci, ferro, potassi i magnesi.
En FERRAN preparant comandes !!
Comencem la bona temporada de “TOMÀQUET PERA o MONSERRAT”, amb una qualitat extraordinària.
Depurem el nostre cos i gaudim d’excel-lents “MANDARINES” varietat Tango, molt dolçe, fàcil de pelar, em alt contingut de suc i ens aporta vitamina C.