+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

MERCAT DE FRUITES

04/06/2019 | Actualitat

Mireu quina imatge.Dóna goig veure el Mercat ple de fruites. Les fruites són un dels grups d’aliments indispensables per a la nostra salut, degut al seu alt contingut en vitamines, minerals, fibra i antioxidants. A més a més, en podem trobar moltes espècies diferents i cadascuna amb les seves propietats de gust, aroma, textura. 

Altres notícies d'actualitat

20
set. 2022

MAGRANA

Producte de temporada!

05
nov. 2025

CLEMENTINES

Ha comensat el temps de cítric !!🍊 Plena temporada de “CLEMENTINES”. Rica en vitaminaC, vitaminaA, no son fàcil d’obtenir, la mandarina ajuda a combatre el restrenyiment gràcies a ser una font important de fibra. Escasa en calories i té un poder saciant.

03
des. 2019

CISTELLES DE FRUITES!!

Vols ser original? Regala una cistella de fruita per fer un detall saludable i diferent.Amb una selecció de l’època de Nadal y de temporada. Amb l’estil i la qualitat NUFRUIT!  

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web