+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

MERCAT DE FRUITES

04/06/2019 | Actualitat

Mireu quina imatge.Dóna goig veure el Mercat ple de fruites. Les fruites són un dels grups d’aliments indispensables per a la nostra salut, degut al seu alt contingut en vitamines, minerals, fibra i antioxidants. A més a més, en podem trobar moltes espècies diferents i cadascuna amb les seves propietats de gust, aroma, textura. 

Altres notícies d'actualitat

25
nov. 2021

TOMÀQUET DE PENJAR ENFILAT

Tomàquet de penjar enfilat

01
oct. 2025

CODONY

Fruits de tardor 🍁🍂”EL CODONY”.Es ric en fibra, regula la flora intestinal. Es ideal contra la anèmia i edequat en períodes de recuperació. Aporta hidrats de carboni i sals minerals. Contè tenins, que limiten l’absorció de calories a nivell intestinal.  

13
febr. 2025

MÚRGOLA

Ja han surtit un dels bolets de primavera molt preuats, la “MÚRGOLA”.Un ingredient de la bona gastrònomia i de la cuina excelent.

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web