Compartim la visita de L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, i la regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes, a els magatzems de Mercagirona.
Dolors Nuñez,CEO de NUFRUIT i Secretaria de l’Associació d’Empresaris Majoristes de Fruites i Verdures de Mercagirona,juntament amb el Director de Mercagirona,Narcís Matas, les han guiat per les instal·lacions i els han ofert un seguit d’explicacions sobre l’organització i les tasques que s’hi realitzen.
Fent negocis en un altre país !!!!
Ja tenim el mercat les primeres “MÙRGULES”, un dels bolets més preuats en la gastrònomia.
Els fruits vermells destaquen pel seu alt contingut en hidrats de carboni, fibra, vitamina i minerals. Tenen molta aigua, i per aquest motiu no son gaire calòrics. En aquesta època podem trobar gerds, maduixes, maduixots, grosella i nabiu.