+34 972 204 356 +34 609 780 855
CA | ES
CA | ES
Nufruit

INAUGURAT EL FORUM GASTRONÒMIC 2017

19/11/2017 | Actualitat

El stand de MERCAGIRONA preparat.Amb la inauguració del FORUM GASTRONÒMIC comencen tres dies apassionants per als professionals del sector i públic en general. Us convidem a participar i gaudir. Dolors Nuñez, CEO i Co-founder de NUFRUIT ja està en el Stand  per compartir i divulgar el treball de MERCAGIRONA. amb el FORUM !!!

 

Altres notícies d'actualitat

03
març 2021

ESPÀRRECS

“ESPÀRRECS ROCA”.Es un producte de proximitat !!Aquesta hortalissa de gust tan peculiar és, en realitat, la tija tendra de l’esparreguera, un arbust molt comú a les zones de clima temperat.

08
febr. 2023

TARONJA SANGUINA

Les podem utilitzar per confitura i la pell per cuinar.Les amanides amb TARONJA SANGUINA son molt originals,el seu suc es peculiar per el seu color i molt saborós.

08
nov. 2024

TEMPORADA DE BOLETS

Avui us volem ensenya un dels bolets més preuats, el “CEP”.Admet tanta diversitat de receptes, tant sigui guisat, amb carpaccio, amb amanides, a la brasa, amb vinagreta, secs que ja que conserva el seu aroma, etc….

 

Més notícies

 

iglesiesassociats Política de privadesa xarxes socials Condicions d’ús Web